Met de trein naar Berlijn

10 september 2016 - Drachten, Nederland

We gaan weer op reis. Dit keer met mijn schoonouders, ter ere van hun 40-jarig huwelijk. We zouden maandag richting Parijs gaan, maar de reisorganisatie heeft de reis gecanceld. Het leek ons beter een andere bestemming te kiezen. We kregen de tip om naar Berlijn te gaan. Daar zijn we alle vier nog niet geweest.

Morgen vertrekken we met de trein naar Berlijn. We rijden eerst naar Almelo en daarna stappen we daar op. Voor we het weten, zijn we dan in Berlijn. We komen rond 15.20u aan. Mooie tijd om in te checken in het hotel en de omgeving een beetje te verkennen. We zitten vlakbij de Kurfürstendamm. Dus genoeg gezelligheid om ons heen.

Leuk om te merken dat heel veel mensen enthousiast reageren op Berlijn. Het is geen plaats die ik vaak hoor als keuze, maar mensen hebben goede herinneringen aan hun trip naar Berlijn. Wij gaan het vanaf morgen meemaken.

1. Sietse:
    10 september 2016
    Deze ervaring deel ik ook Martina. Ik vind het zo verrassend hoe mensen op Berlijn reageren. Vanochtend heb ik het Parijs-boekje heb geruild naar het Berlijn. Aan de kassa van de boekenboordeel zeiden ze dat dit veel betere keus was! Veel mooiere gebouwen. Dus we gaan het komende week beleven!
  2. Wiepie:
    10 september 2016
    Wij hebben ook heel veel zin, om te gaan, ook vanwege enthousiaste verhalen van mensen, die er zijn geweest.
  3. Karin:
    11 september 2016
    I loved Berlin. Been there twice and want to go back. Enjoy!!!