Afsluiten met Hollandse snack

16 september 2016 - Drachten, Nederland

Op het station van Almelo is het redelijk rustig. We hadden van te voren bedacht om eventueel een kop koffie te gebruiken op het station. Eenmaal aangekomen wilden we maar één ding: Naar huis. We besluiten direct richting de auto te lopen. Altijd fijn om je eigen auto weer te zien. Gelukkig niet verdwenen in die paar dagen. Helaas waren er rond het station allemaal wegonderbrekingen. We moesten even zoeken om de stad uit te kunnen rijden.

De terugweg verloopt vlekkeloos. We stoppen bij Appelscha om even wat te eten. Het is nog maar 17.00u, maar we hebben door het reizen wel trek gekregen. We besluiten dat we gewoon lekker naar de snackbar willen. Even wat Hollands na al die currywursten. We kunnen op het terras zitten. Alleen is het toch wel heel fris. Inmiddels zijn de temperaturen behoorlijk gedaald. In Berlijn was dat vanmorgen ook het geval. We besluiten snel door te rijden naar huis.

Nu zijn we thuis en dat is ook weer heel fijn. Alle spullen zijn alweer opgeruimd en onze was zit in de wasmachine. We kunnen nu lang uit op onze stoel, ook erg fijn. Nu hebben we nog een weekend om ons rustig voor te bereiden op de werkweek. Aan alles komt een einde.

1. Ina:
    21 september 2016
    Dank je wel voor de leuke reisverhalen. Ik heb ervan genoten.