Steak met apfelstrudel

15 september 2016 - Berlijn, Duitsland

Sietse mag vanavond kiezen wat we gaan eten en we hebben allemaal geen idee wat hij gaat kiezen. Hijzelf ook niet. Uiteindelijk komen we vlak bij het hotel uit en daarom besluiten we in de buurt te eten. Het blijkt dat er 100 meter verderop een Argentijns steakhouse zit. Dat is een goed idee. Sietse had het al eerder over een steakhouse.

We hebben een heerlijke steak gegeten. Het was heel lang geleden dat ik heb genoten van een entrecote en deze was nog betaalbaar ook. De gebakken aardappelen als bijgerecht waren ook heerlijk. Als toetje namen de mannen apfelstrudel en de vrouwen eiskaffee. Al snel merkte ik dat de koffie niet goed viel. Sietse heeft het verder opgedronken.

Wiepie en ik zijn naar het hotel gelopen, want wij willen maar een ding. Onze voetjes rust geven. Sietse en Willem gaan nog even langs de pinautomaat en door de supermarkt om water te halen. Op de hotelkamer bespreken Wiepie en ik hoe we de bagage kunnen verdelen. Willem en Wiepie hebben meer ruimte, dus daar kan nog wel wat bij. Wij verzamelen de proviand voor morgen in de trein. Sietse en ik leggen al onze spullen klaar en nemen alle tijd om nog rustig om bed te zitten met een kopje thee.

1. Ina:
    18 september 2016
    Ondanks dat jullie al thuis zijn is het nog steeds leuk om je verhalen te lezen.
    Jullie hebben erg veel bekeken terwijl het toch wel erg warm was.