Hebbedingetjes op de vrijetijdsmarkt

11 juni 2015 - Winterswijk, Nederland

Mijn ouders wilden graag naar de vrijetijdsmarkt, genaamd Obelink. Dat is een begrip voor alle kampeerliefhebbers. Thuis hebben wij natuurlijk de Vrijbuiter in de buurt, maar Obelink is net weer anders. Volgens mijn ouders hebben ze meer leuke hebbedingetjes bij Obelink. Ik kan me niet herinneren dat ik er ben geweest, maar als kind ben ik wel met ze mee geweest.

Binnen vijf minuten hadden mijn ouders al twee dingen gescoord, een telescopische wasborstel en verschillende formaten bakjes die in elkaar passen met allerlei verschillende kleuren dekseltjes. Ik zeg tegen mijn moeder, daar wordt je toch gelijk vrolijk van. Toevallig hoort een man wat ik zeg en die kijkt in onze winkelwagen. Hij zegt: "Als ik er vrolijk van wordt, moet ik toch even kijken." Dat was grappig.

We hebben lekker een kop koffie/thee gedronken en zijn door de Obelink heen geshopt. Aangezien het serviesgoed en keukenhulpmiddelen wat beperkt is in ons chalet, hebben we gelijk maar een snijplank gekocht. Voor de rest weet ik niet meer wat we gehaald hebben. In ieder geval vond ik de handige hulpmiddeltjes/hebbedingetjes erg grappig om te zien. Sommige dingen vond ik wel totaal overbodig, maar er is blijkbaar een markt voor.