Door weer en wind

15 september 2015 - Waalwijk, Nederland

Wij hebben even op de buienradar gekeken om het weer te bepalen voor de rest van de dag, maar voorlopig lijkt het droog. Dan gaan we lekker op de fiets naar Waalwijk. Dat is ongeveer 5 km. Het was lekker fietsweer. Er stond wel wat wind, maar daar hadden we gelukkig geen last van. Nou ja, een klein stukje. Het centrum van Waalwijk is autovrij, maar ook fietsvrij. Dus er zijn fietsenstallingen, waar je fiets gratis bewaakt wordt. Een goed systeem. Een kaartje er aan en wij konden het centrum in. Het is dinsdag, dus het is erg rustig in Waalwijk. Lekker even rondkijken in alle winkels, altijd fijn om te doen. Het stadhuis is ook erg bewonderenswaardig. Na een tijdje rondlopen, waren we het wel zat. We zijn toen weer naar Kaatsheuvel gefietst. We kwamen nog even langs het RKC stadion. Toch leuk om even te zien. Alleen hadden we de volle wind tegen en het regende. Niet het meest fijne weer, maar dat is niet zo erg. De wind was alleen heel sterk, waardoor we hard moesten fietsen. We vonden onszelf heel stoer, maar waren het wel zat toen we weer terug waren.