Op zoek naar een cafetaria

8 juni 2015 - Winterswijk, Nederland

Inmiddels hadden we wel trek vanavond, daarnaast zijn wat boodschappen ook wel nodig. Na zo'n dag inpakken en reizen, zijn we wel toe aan wat eten. Gelijk een goed idee om Winterswijk eens even te verkennen. Het is altijd zoeken als je voor het eerst rond rijdt, maar de P-ring is gewillig. Zo kregen we een indruk van Winterswijk. Maar nu eerst eten. We wilden iets simpels, dus een cafetaria. Maar kennen jullie dat effect dat wanneer je iets zoekt, je het niet kan vinden? Daar was ik een beetje bang voor, daarnaast is het maandag. Maar goed, we reden het centrum in, kwamen op een plein terecht en parkeerden onze auto. Even kijken waar we wat kunnen eten. We zien van alles, totdat mijn vader constateert dat er achter de auto een cafetaria is. Haha, stonden we precies voor de deur. Het eten was lekker en toen nog even naar de supermarkt. Keuze genoeg in Winterswijk, maar het werd de Jumbo. Dit was echt een hele grote met een speelparadijs. Die heb ik nog niet eerder gezien. Wel leuk om een keer rond te lopen in een Mega Jumbo.