Auto-slapstick

11 september 2016 - Wijnjewoude, Nederland

De bagage staat klaar. We kunnen vertrekken. Even een appje gestuurd naar Willem en Wiepie dat wij een kwartier te vroeg klaar zijn. Het toeval wil dat zij ook al klaar staan. We besluiten dus te vertrekken. Beter te vroeg dan te laat.

In de auto blijkt al snel dat Willem achterin nog niet zo goed vast zit. De gordel doet het blijkbaar niet goed. We stoppen en Willem lijkt vast te zitten. Dit was het geval, maar nu zat Wiepie niet vast. Ja hoor, Wiepie zit ook weer vast, maar nu zit Willem niet vast. Het lijkt wel slapstick. We hebben de auto nog maar een keer stopgezet. Toen bleek dat de gordel van Willem onder de bank was beland. Met een auto vol bagage krijg je dat bijna niet goed. We zijn dus maar op ‘illegale’ voorwaarden door gereden. Willem hield zelf de gordel vast. Als we weer op de terugweg zijn, zullen we de gordel even goed doen. Dan hebben we alle tijd.

Onderweg naar Almelo zitten we gezellig wat dingen te bespreken. Ook stond er een gezellig muziekje aan, dus voor we het wisten waren we er al. Naast het station van Almelo staat de parkeergarage. Hier kunnen we langdurig parkeren. Ten slotte komen we pas vrijdag weer terug in Nederland.