Uit eten op vaderdag

21 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Na het uitje naar de Modelspoor Panorama zijn we weer terug naar de camping gegaan. Ik heb de kilometers van gisteravond nog in de benen zitten, dus ik ben het wel zat. Mijn moeder is ook wel even toe aan rust. Een mooie gelegenheid voor papa om Gerrit en Petra de camping te laten zien. Zij gingen dus lekker aan de wandel. Ik ben lekker rustig bezig geweest met het laden van de foto's die we vandaag gemaakt hebben. Volgens mij hebben we vandaag het record gehaald.

Toen ze weer terug kwamen, waren ze alle drie nogal slaperig. Gerrit en Petra hadden al zin om op de bank te slapen. Ze hebben ook even lekker gehangen. Ook hebben ze zich even verdiept in de camping. Wij hebben hier een fijne tijd gehad, dus we raden het iedereen aan om hier te verblijven. Er zijn verschillende vormen van vakantie mogelijk. Na het relaxen was het tijd om een hapje te gaan eten. Mijn vader mocht kiezen en wilde nog een keer bij het restaurant op de camping eten.

Op de heenweg hebben we Gerrit en Petra even met hun hoofden door het bord met Groeten uit Winterswijk gekregen. Dat is een leuke herinnering, kan zo als ansichtkaart worden verstuurd. Het was heel druk bij het restaurant, maar we hadden alle tijd. Lekker een hoofdgerecht gegeten en als toetje een ijsje bij de snackcorner. Daarna was het tijd voor Gerrit en Petra om weer naar huis te rijden. Wij mogen morgen op weg naar huis.