Fotosafari in en om de camping

20 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Het leek me leuk om vanavond even op fotosafari te gaan. Na het eten ben ik daarom met het fototoestel op pad geweest. Op deze manier krijgt iedereen een indruk hoe groot de camping is, maar ook hoe veel verschillende vormen van vakantie je hier kan vieren. Om nog maar niet te spreken over alle extra's die je hier kunt beleven.

Zo ben ik langs het hertenkamp, het restaurant, de snackbar en de speeltuin gelopen. Ik ben ook nog een stuk van de camping af gegaan. Daardoor werd de ronde die ik wilde lopen een beetje groter dan ik van te voren had gepland. Naast alles wat ik kon fotograferen, is er nog een binnenzwembad, sauna en fitness. Het is niet voor niks een vijfsterrenpark.

Als je buiten het park komt, dan kom je echt in de natuur. Je ziet boeren, koeien, schapen, vogels en boerderijen. Ik vind dat zo mooi, net als historische steden. Je merkt de rust als je alleen door de natuur loopt. Er zijn maar weinig mensen om je heen en je hoort de vogels en de wind. Ik heb ook nog een haas en een eekhoorn zien lopen, alleen het lukte niet ze te fotograferen.

Ik vind alleen wandelen eigenlijk niet zo leuk, maar het feit dat ik nu bijna een uur heb gelopen is nogal wonderlijk. Ook kon ik twee maanden geleden deze afstand niet afleggen. Dat ik het nu zonder problemen kan doen, is een grote opsteker. Nu met de voetjes omhoog, kijken naar Guus Meeuwis - Groots met een zachte G.