Kurpark, here we come!

19 juni 2016 - Weiskirchen, Duitsland

Ook op de weg naar dit hotel veel bochten en veel bergen. Alleen toch ziet het er heel anders uit. Het is veel groener hier, ook zien we af en toe wat riviertjes. Daarnaast zijn de huizen totaal anders. Ik geloof wel dat ik de omgeving hier mooier vind. Op een rustige plek aan de rand van Weiskirchen vinden we ons hotel, Parkhotel Weiskirchen. Wat een mooi hotel als je er naar kijkt. Je weet dat je op een goede plek terecht komt.

We besluiten ons eerst even aan te melden bij de receptie. Alles wordt ons duidelijk uitgelegd. In dit hotel zitten we half pension. We vragen waar we onze fietsen kunnen neerzetten en we krijgen een sleutel van een garagebox. Daarnaast krijgen we een hele stapel informatie over de omgeving. Heel erg prettig, want dat misten we een beetje in het vorige hotel. Genoeg te doen, de komende 10 dagen.

De fietsen staan in de garagebox, tijd om met onze bagage naar onze kamer te gaan. Ik ben erg benieuwd. Als we onze hotelkamer betreden, zien we een hele fijne kamer. Na onze ervaring van de afgelopen dagen, zijn we ook blij met de inloopdouche. Er liggen badjassen, slippers en handdoeken voor ons klaar. We kunnen hier namelijk ook naar de sauna en naar het zwembad. Wat zullen we ons ontspannen!

Op dit moment komen we rustig bij van de reis. We hebben even nergens zin in. Sietse heeft het hangen op bed onder de knie en ik het hangen op de stoel. Straks gaan we het diner hier eens uit proberen. We verwachten hier meer van, want we zijn een ster gepromoveerd.

1. Ina:
    19 juni 2016
    Goed te lezen dat de omgeving weer mooi is.
    Geniet er maar weer van.