Surprise voor papa!

21 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Mijn vader kreeg wel een lekker ontbijt vanmorgen, maar ik wist dat de grootste verrassing nog moest komen. Alleen hoe kom ik onopvallend de chalet uit, zonder dat mijn vader gaat nadenken? Ik werd er wat onrustig van. De verrassing moest wel een verrassing blijven.

Zo rond het middaguur zei ik tegen mijn vader dat ik nog wat foto's bij de supermarkt wilde maken voor deze blog. Ook zag ik dat er nog veel oud papier was, dus kon ik dat gelijk regelen. Tien minuten van te voren kreeg ik een appje dat de verrassing in aantocht was. Dus toen ben ik met deze smoes naar de receptie gegaan. Gelukkig bood mijn vader niet aan om met mij mee te lopen. Hij vertelde later dat hij dit wel bedacht had, maar dacht; laat maar, het is vaderdag.

Ik ben langs de weg gaan staan om te wachten op de verrassing. Op een bepaald moment zag ik een blauwe auto aankomen. Ik heb de auto naar de parkeerplaats gewezen en daar stapten mijn broer en schoonzus uit de auto. Natuurlijk heb ik ze gelijk verwelkomd en nu was het tijd om papa te verrassen. We zijn naar de tuindeuren van het chalet gelopen en zag hij Gerrit en Petra voor de deur. Het was een grote verrassing, daar had hij niet op gerekend.

Gerrit en Petra kregen even een rondleiding door onze chalet van mij. Daarna was het tijd voor het vaderdagcadeau van Gerrit. Ze gaan naar de open dag van Ajax samen en hij kreeg twee verschillende smaken Amstel Radler. Nu tijd om gezellig even bij te praten met elkaar.