Too hot to handle

12 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Zoals iedereen heeft gemerkt, was de zon nogal aanwezig vandaag. Ik vertelde al eerder dat ik niet zo goed tegen de zon kan, dus mijn voornemen was: zo min mogelijk doen. Ik heb eerst lang geslapen, daarna heb ik even een kopje thee met mijn ouders gedronken. Zij zijn vervolgens op de fiets naar Winterswijk gegaan om boodschappen te doen. Het was voor mij al te heet om te fietsen, dan zal ik zeker een zonnesteek oplopen. Ik ben toen rustig gaan douchen, even ontspannen.

Na ruim een uur kwamen mijn ouders weer terug en gingen we lekker lunchen. De lunch hebben we onder de bomen op gegeten. Het geluk is dat we twee grote eiken naast onze chalet hebben staan. Doordat er vandaag nog wind was, was het daar goed uit te houden. Na de lunch hebben we lekker wat gelezen en zo. Gewoon tijd voor jezelf. Ik werd alleen heel moe van die warmte. Dus ben ik aan het eind van de middag nog maar even op bed gaan liggen. Met het raam open was het daar goed uit te houden. Ik lag zo lekker dat ik in slaap viel. Rond 17.45u werd ik gewekt door mijn moeder. Dat was fijn, anders slaap ik komende nacht niet meer.

Het was even moeilijk wakker worden, maar daarna gingen we lekker BBQen. Het was heerlijk! Tijd om weer een ijsje te halen, dus zijn we op de fiets gesprongen. Het blijkt dat de hele camping vol staat, er is vanavond ook veel leven. Wat een verschil met afgelopen dagen. Nu beginnen er wat druppels te vallen in Winterswijk, dus wij gaan binnen zitten.

1. Fiona:
    12 juni 2015
    Hallo martina,
    Leuk hoor zo'n reisblog kunnen wij ook meelezen ik lees leuke dingen en wens jullie samen nog veel plezierr groetjes Fiona X
  2. Martina:
    12 juni 2015
    Dank je wel, Fiona! We zijn aan het genieten. Veel te doen met mooi weer. Lekker ontspannen. x
  3. Sietse:
    14 juni 2015
    Het is ook echt wel warm geweest. En ik snap wel dat het vermoeiend is en die mensen uit die warme landen nemen s middags niet voor niets een siësta maar als ik je verhalen lees geniet je, dat is mooi!
  4. Martina:
    Dat van die siësta ben ik met je eens. Het is veel te warm op het midden van de dag. De boom was een fijne plek.