Wijnfeesten en restantenmarkt

13 juni 2015 - Aalten, Nederland

De dag begon met kans op regen. Het zag er dreigend uit. Gelukkig zou het vanmiddag beter worden. Daar hebben we dus ook op gewacht. Rond 14.30u zijn er op de fiets naar Aalten gegaan. Wat een tegenwind! Er stond een dwarrelwind. Toen we in Aalten waren, moest ik echt even bijkomen.

Dit weekend zijn er wijnfeesten in Aalten. Vandaag is er ook een restantenmarkt in het centrum. Ik wist niet wat ik me er bij moest voorstellen, maar elke winkel verkoopt zijn restanten voor zijn winkel. Best een goed idee eigenlijk! Wat de wijnfeesten zijn, is me niet helemaal duidelijk geworden. Op de Markt zag ik wat terrasjes met wat kraampjes waar wijn werd geschonken. Misschien was dat alles, ik heb geen idee.

Het was in ieder geval levendig in Aalten. Niet heel druk, gewoon gezellig. Het is leuk om te zien, maar we hebben niet van alles gekocht. Wel ben ik een Psychologie Magazine met doeboek rijker. Dat doeboek heeft als titel "Ontdek je talent". Dat klonk wel interessant. Er staan veel oefeningen in. Ik zal er een dagtaak aan hebben. Daarna zijn we weer rustig terug gefietst.

1. Sietse:
    14 juni 2015
    Hier in het noorden is heeft het wel geregend. Dus je tuin krijgt wel z'n water. Misschien ben je per ongeluk nog m'n oom en tante tegengekomen in Aalten ;-)
    En een doeboek, ik ben benieuwd wat voor talenten je ontdekt.
  2. Martina:
    14 juni 2015
    Het heeft hier gisteren aan het begin van de middag ook geregend. Ik ben je familie niet tegen gekomen, dacht daar wel aan.