Fiets perikelen

18 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Mijn ouders zijn de dag begonnen met een nieuw bezoekje aan de fietsfabriek. Dit keer hebben ze de driewielfiets van mijn moeder meegenomen, zodat er gelijk naar gekeken kon worden. Binnen no time waren ze ook weer terug. De fiets fietst weer super en nu kan ze ons weer makkelijk bijhouden. Dat wordt hard trappen voor mij.

We hebben daarna even rustig de tijd genomen om allemaal onze eigen dingen te doen. Ik heb een nieuw spelletje ontdekt, dankzij mijn moeder. Dat kan ik dan mooi zonder internetverbinding spelen. De verbinding op de camping is eigenlijk vaak goed, maar af en toe is die heel traag. Niet zo fijn met een spelletje. Om deze blog bij te houden is het genoeg.

's Middags zijn mijn vader en ik gaan fietsen. We hebben een rondje om de camping gefietst, maar de wind was nogal fanatiek. Het leek wel of je de wind voortdurend tegen had. Ik had het na 6 km dan ook wel weer gehad. Wel was het een mooi tochtje met allemaal verschillende weggetjes.