Happy birthday, Sietse!

23 juni 2016 - Weiskirchen, Duitsland

Het is 23 juni, dus mijn lieve man is jarig. Wat een feest! Vanmorgen heb ik hem even in het Frans en Duits gefeliciteerd, maar natuurlijk ook in het Nederlands. Daarna kreeg hij een cadeau, meegesmokkeld uit Nederland. Dat was een leuke verrassing voor hem. Daarna rustig van het ontbijt genoten.

We hadden al gehoord dat het vandaag 33 graden zou worden, maar we merken gelijk al dat de warmte ons zwaar valt. Het ontbijt ligt zwaar op de maag. We besluiten vandaag in de omgeving te blijven. We zijn moe van de laatste dagen en het is gewoon veel te warm. Het wordt morgen al veel minder warm, dus morgen of overmorgen doen we wel wat bijzonder voor zijn verjaardag. Fijne dag allemaal!

1. Dineke:
    23 juni 2016
    fij dat jullie genieten; je weet het inmiddels ook hier is het warm, dus ik blijf gewoon lekker binnen.
    Harry houdt van de warmte; hij is nu even naar Midwolde en had het plan vanavond nog op de racefiets een rondje te doen
  2. Wiepie:
    23 juni 2016
    Het is wel heel speciaal, om je verjaardag op vakantie te vieren. Heel knap dat je dat cadeau hebt weten mee te smokkelen. En ook hier hebben wij het warm. Komende nacht zal het 20 graden zijn.