Wat een f***ing oen

20 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

Mijn ouders waren vanmorgen naar Goor, naar de tante van mijn moeder. Zij vierde vandaag haar verjaardag. Ik had daarom het rijk alleen. Zij gingen al op tijd weg en ik heb lang geslapen. Toen ik wakker werd, hoorde ik spelende kinderen. Dat is opvallend, want het was de afgelopen week erg rustig op de camping. Dan kan je merken dat het weekend weer is begonnen.

Gelukkig is er dus weer wat leven hier. Natuurlijk is het weer niet zo mooi als vorige week, maar evengoed zijn er genoeg mensen. Ons chalet staat aan de weg tussen de receptie en de speeltuin, zwembad en snackbar. Er komen dus heel wat wandelaars en fietsers voorbij. Het is een mooi plekje. Ik zal nog even foto's maken.

Mijn ouders kwamen aan het begin van de middag weer terug en toen is mijn moeder even gaan rusten. Aan het eind van de middag zijn we op de fiets gestapt. Toen we op de camping fietsten, zag ik twee jongetjes met elkaar praten. Dan zegt 1 van de twee jongetjes: "Waar is de tas? Hebben we die in het zwembad gelaten? Wat een fucking oen ben ik toch!" Waarop een mevrouw erg moet lachen om de taal die de jongen uit slaat. Het klonk ook wel erg grappig uit een jongetje van ongeveer 10 jaar oud.