Jaa, wifi!

17 juni 2016 - Winterberg, Duitsland

Gisteren zijn wij in Duitsland aangekomen. Sinds die tijd hebben we nog geen fatsoenlijke wifi gehad. Altastenberg is namelijk een klein dorp, zoals ik al eerder vertelde, dat leeft van de wintersport. Ze hebben in dat dorp gratis wifi en daar moet je het mee doen. Ik kan net op WhatsApp komen, maar dan houdt het wel op. Een foto versturen lukt niet. Nu zijn wij gelukkig heel tevreden zonder wifi, maar wij kunnen dan ook niet onze reisverhalen plaatsen. We schrijven ze nu ter plekke en het komt op internet als we wifi hebben.

Nu zijn we in Winterberg. Ik kende Winterberg voornamelijk van al die (Nederlandse) wintersporters die deze kant op komen. Dat kun je ook wel zien. Je komt ook nu veel Nederlanders tegen en er staan Nederlandse producten op menukaarten. Erg grappig! Ik kan me dat ook nog wel herinneren op sommige plaatsen van de Costa Brava. Wij zijn er op zich niet zo van, maar het is weer eens wat anders. En over 3 dagen zitten we in een gebied waar we weinig Nederlanders zullen treffen. Tenminste, dat denken wij.

Sietse kwam net al mede-hotelgasten tegen. Ach ja, wij Hollanders onder elkaar. Maf eigenlijk. We zitten nu in een Lounge Bistro Neue Witte. Erg gezellige en sfeervolle plek!! Sietse eet lekker een wafel en daarnast zitten we lekker aan een Latte Macchiato. Hier is dus een goede wifi-verbinding. Nu kunnen we dus eindelijk alles plaatsen op onze reisblog. Zo meteen nog even verder kijken hier in het Zentrum.

1. Ina:
    17 juni 2016
    Vanavond jullie eerste verhalen gelezen.
    Fijn om op de hoogte te blijven.