Lichte zonnesteek

25 juni 2016 - Weiskirchen, Duitsland

Na gisteravond de beste maaltijd van deze week te hebben gegeten, zijn we weer terug naar de kamer gegaan. Ik heb me voor de zoveelste keer ingesmeerd, want het gloeit enorm. Ook probeer ik genoeg vocht binnen te krijgen. Bij het slapen merk ik dat ik af en toe wakker wordt en voel ik dat mijn nachtjapon vast plakt aan mijn huid. Die is een behoorlijke verbranding. Ook voel ik veel spierpijn in mijn armen. Gelukkig slaap ik verder prima.

Vanmorgen mochten we een uurtje langer slapen, omdat het weekend is. Het ontbijt kunnen we dan tot 11.00u nuttigen. Wij, uitslapers, houden daar wel van. Ik voel me fit en we gaan lekker ontbijten. Tijdens het ontbijt stort ik langzaam in. Ik wil alleen nog maar naar mijn bed. We snapten eerste niet wat er aan de hand was, maar het lijkt toch op een lichte zonnesteek. Mijn lichaam is dat verbranden aan het verwerken.

Op de hotelkamer ga ik lekker op bed liggen. Eerst voel ik me nog niet zo geweldig, maar na een paar toiletbezoekjes en wat tijd, voel ik me rustiger. Het lukt me om een uurtje te slapen. Daarna voel ik me wat beter. We besluiten er toch even op uit te trekken.

1. Dineke:
    25 juni 2016
    lieve Martina en Sietse een beetje goed op jullie zelf passen - voorzichtig met de zon en de regen en nattigheid. Zojuist hoorden we van vrienden in Sellingen dat die de hele dag regen hebben gehad en nog. wij de hele dag droog maar weinig of geen zon, morgen wordt het beter. jammer dat je niet in het park met wolven kon.
    nu maar even rustig herstellen en genieten van je rust, heel veel liefs van ons Harry en Dineke