Midgetgolf met milkshake

15 juni 2015 - Winterswijk Miste, Nederland

De dag begon voor mij minder. Ik was lichamelijk en geestelijk moe. Blijkbaar heb ik gisteren toch iets te veel van mijzelf gevraagd. Daarom hebben we ons plan bij de brunch veranderd. Mijn ouders zouden even op de fiets naar Winterswijk om boodschappen te doen. Ik had dan wat tijd om bij te komen. Ik ging even op de bank hangen, maar werd daar nog meer moe van. Ik had Sietse even aan de lijn en ik kon alleen maar gapen. Ik had echt even een behoorlijke dip.

Toen ik daar wat van herstelde, zou ik met mijn vader naar Bredevoort fietsen om even naar de VVV te gaan. Alleen die bleek op maandag gesloten. Gelukkig had ik het even gecheckt. Dan maar iets anders doen. We kunnen op de camping voor 1 euro midgetgolf spelen. Ik vind dat altijd leuk. De midgetgolfbaan was volledig vrij. Dat is lekker spelen. Ik had alleen mijn dag niet. Ik kon de bal niet recht slaan. Dat is toch echt een probleem. Ik ben dus echt ingemaakt. Het was evengoed leuk. Het kinderfeestje met jonge meiden dat later kwam, was minder leuk.

Daarna zijn we naar de snackbar gelopen voor een kleine milkshake. Die hadden we nog niet geprobeerd, maar was erg lekker. Nog even een boodschap gedaan bij de supermarkt en toen zijn we bij mijn moeder gaan kijken. Die was klaar met rusten, dus even met zijn drieën in de zon gezeten. Na het eten gingen mijn moeder en ik nog even fietsen. Toen zag ik jonge meiden vervelend doen op het springkussen. Ik dacht: Wat kunnen meiden toch vervelend zijn!

1. Sietse:
    15 juni 2015
    voor 1 euro midgetgolfen, kun je dat zeker doen. Dat is geen geld. En niet alleen jonge meiden kunnen vervelend zijn hoor! Haha
  2. Martina:
    17 juni 2015
    Als je wil zeggen dat ik vervelend kan zijn, dan wijs ik dat naar het rijk der fabelen. Jij weet er niks van!
  3. Sietse:
    20 juni 2015