Nivea-haus

13 september 2016 - Berlijn, Duitsland

We stappen uit bij de halte Unter den Linden. Unter den Linden is een chique straat, waar van alles te zien is. Zoals de naam van de straat al doet vermoeden, staan er hier veel lindes in het midden van de straat. De lindebomen vallen al wat uit. Raar gezicht, terwijl het hier hoogzomer lijkt. Er lopen hier veel mensen rond.

Voor ons zien we ineens een winkel, genaamd Nivea-haus. Dit is eigenlijk heel bijzonder, want Willem en ik hadden het nog over Nivea gehad in het Dom Café. Willem en ik gebruiken allebei graag de producten van Nivea, ontdekten we van elkaar. Een paar uur later staan we voor het Nivea-haus. Buiten staan twee blauwe Nivea-beren. Deze beren zie je door de hele stad in alle kleuren. Geen idee waar het voor staat, maar het ziet er kunstig uit. Sietse neemt een foto van Willem en mij met de beer. Dit moment moeten we even vastleggen.

Als we nu toch voor het Nivea-haus staan, kunnen we ook wel even binnen kijken. Ongelofelijk hoeveel Nivea-producten daar te zien zijn. Je wist überhaupt niet dat er zoveel soorten producten waren. Je kunt mij hier een hele tijd laten rondlopen, maar ik word er ook hebberig van. Sietse, Willem en Wiepie genoten er ook van. De producten waren hier ook goedkoper dan in Nederland. Willem heeft een aftershave, een deo en een douchegel gekocht. Sietse en ik hebben voor mij een flesje peeling en een eeltvijl gekocht. Van Willem en Wiepie kregen wij allebei een tas met producten cadeau, één voor hem en één voor haar. Hoe krijgen we het allemaal weer mee?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade