Een ongeluk zit in een klein hoekje

17 juni 2016 - Winterberg, Duitsland

We hebben heerlijk geslapen in het hotel. Het zijn goede bedden. Wel hebben we lang geslapen en voelen we nog steeds vermoeidheid. Vandaag maar een rustig dagje in de planning. We willen natuurlijk wel wat van de omgeving zien. We zijn hier maar vier dagen. Sietse en ik houden niet echt van vroeg wakker worden, dus we zijn maar eerst naar het ontbijt gegaan. Het assortiment is precies genoeg om keuze te hebben. We hebben ook gelijk een lunchpakket gemaakt. Na die tijd gingen we douchen. De douche is lekker, maar de cabine krap. Ook staat de douchecabine erg hoog en ik gleed dan ook weg in de douchebak bij het uitstappen. Op het moment dat ik mijn gewicht verplaats, viel ik haast om. Hmmm...gevaarlijke situatie! Sietse had daarna exact hetzelfde probleem. Hoe gaan we dat de komende twee dagen doen zonder een ongeluk te krijgen? Badkamerongelukken brengen een hoop problemen. Sietse is dus naar de receptie gegaan om dit aan te geven. De hoteleigenaar leek het eerst nogal raar te vinden, maar ze plaatsten voor oudere mensen wel een badmatje. Nou ja, dan willen wij met onze evewnwichtsstoornissen wel een matje. We zullen het zien als we terug zijn.

1. Dineke:
    23 juni 2016
    is het nadien goed gegaan? ik heb nu voro het eerst gekeken naar jullie verhalen - had even heel veel tijd voor mezelf nodig en deed niet meer dan ik kon. ik neem veel rust - leuk voor het thuisfront dat jullie zo bijhouden - ik zal vanavond verder lezen - liefs van mij