Wake up, Berlin!

12 september 2016 - Berlijn, Duitsland

Goedemorgen! Wij hebben heerlijk geslapen. Gisteravond nog lekker onder de douche gestaan om de warmte van ons af te spoelen. De hotelkamer heeft airconditioning, dus wij voelen niks van de warmte. De bedden lagen erg goed en we zijn goed uitgeslapen. Wel voelen we nog wat kleine pijntjes in ons lichaam, zoals de rug, benen en voeten.

We hadden om 09.30u afgesproken om te ontbijten. Ik zou aankloppen bij de buren (Willem en Wiepie) en dan hoorden we wel of zij er nog waren. Willem en Wiepie waren ook pas net klaar, dus we gaan gezellig met zijn vieren ontbijten. Iedereen heeft goed zijn rust genomen en nu mogen we genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet.

Het ontbijt was heerlijk. Ruim keuze aan allerlei producten. En wat hadden ze lekkere chocoladecake, gelukkig niet te zwaar op de maag. Willem had graag nog even naar de supermarkt hiernaast willen gaan om flesjes water te halen, maar hij was ook lekker rustig wakker geworden. We gaan straks gewoon met zijn allen.

Nu zitten we even bij te komen op de kamer. De spullen kunnen worden gepakt, want de nieuwe dag roept. Wat staat er vandaag voor ons op het programma?

1. Ina:
    12 september 2016
    Maak er een mooie dag van. liefs
  2. Dineke:
    hopelijk een geweldige dag